Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Obiteljski auto

 Odgovori Odgovori Stranica  123 8>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
tomislav1 View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
23.listopad.2004
Status: Offline
Postova: 958
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tomislav1 Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Obiteljski auto
    Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 12:31
Nešto smo doma pričali o zamjeni automobila kojeg trenutno koristimo za drugi i nakon malo čačkanja po bespućima interneta malo sam ostao zatečen pa reko ajde da pitam ekipu na forumu za neko mišljenje jer ima ekipe koja kuži tematiku.

Vozimo trenutno Ford Focus 1.6 (2010) benzin sa ugrađenim plinom (BRC) i do sada pređenih 150 000 km. Do sada auto je toči i vozi. Stvarno pouzdan automobil sa nešto većom potrošnjom goriva (9-10l) no plin okreće stvar na povoljno cijenom. Sa plinskom instalacijom do danas nikakvih bitnih problema. Održavanje i sami rezervni dijelovi za auto (ulje, filteri, kočnićke pločice - drugo do sada nije trebalo) su lako dostupni i cijenom povoljni. 

Ideja je bila zamijeniti trenutni auto sa nekim koji je koju godinu mlađi (recimo 2012 - 2014), nešto veći (karavan - četveročlana obitelj). Da ima do 100 000 km i cijenom do 100 000kn. Snage 110 - 150 KS. 

 U prvi mah nam se činilo kao razumno postavljen zahtjev. Nemamo preferenciju prema nekom posebnom brandu. Neki su nam draži neki manje no nismo isključivi. Ideja je da auto bude čim ugodnije unutrašnjosti, čim manja buka  u unutrašnjosti i ugodan u vožnji. Performanse nisu od velike važnosti. I ako je moguće da je benzinac radi ugradnje plina i da njegovo održavanje tokom godina ne košta ruku i nogu.

Prvo - što sam otkrio da zahtjev do 100 000 km je težak za ispunit. Auti su mahom oko 200 000 km plus/minus 50 000km. 

Drugo - benzinci ne postoje u Hrvatskoj, u biti u zanemarivom postotku. Primjer: na njuškalu ima oko 1100 automobila marke Audi koji su mlađi od 2011 godine. No samo je 50 na benzin. Apsolutno ista stvar i sa BMW i sa Mercedesom. Marke koje koriste VW motorizaciju više manje ista stvar. Druge marke nisam gledao po ovom pitanju ali pretpostavljam sličnu ili istu situaciju. 

Treće i ono najvažnije zašto sve ovo pišem je - Nisam neki znalac po pitanju automobila no nisam baš ni laik. U zadnje vrijeme nisam previše pratio auto industriju pa nisam znao da ima toliko automobila sa katastrofalnim tvorničkim pogreškama na pojedinim modelima.

Primjer 1: Toyota Avensis 2.0 d iz tamo 2005 do 2009 godine. Blok motora reagira u dodiru sa rashladnom tekućinom i uzrokuje eroziju metala u području  dihtunga glave radi čega se počinje miješat ulje i antifriz. Kažu potrebno obično oko 100 - 150 tkm da dihtung više ne drži. Riješenje je brušenje glave koje se smije napraviti na tom motoru samo jednom. Navodno je nekim vlasnicima Toyota zamjenila mašine sa drugom. KATASTROFA

Primjer 2: BMW dizel motori oznaka M47 i N47 - modeli 316d, 318d, 320d - svi zapravo 2 litre. Problem faznog lanca koji traje 60-70 tkm ako se ide servisnim intervalima 30 tkm ili 2 godine. Ako se ulje mijenja svakih 10 tkm onda izdrži do 100 tkm a ima i slučajeva zamjene nakon samo 30 tkm. CIjena zamjene lanca visoka jer su kreteni stavili lanac na motor na poziciji kod prednjeg stakla i za zamjenu se vadi cijeli motor. Pa dobro koja plejada kretena je to konstruirala. Na Fordu kojeg koristimo remen se mijenja na 160 tkm ili 8 godina a njihov lanac ne može izdržati pola od toga. Navodno da čak do danas taj problem nije do kraja riješen - UŽAS

Primjer 3: Mazda 6 - nisam zapamtio točno koji je motor u pitanju. Generacija isto 2005 - 2009 godine. Iziskuje nekakav veliki servis svakih 100 tkm a cijena tog servisa je navodno oko 12 000 kuna. Navodno se svašta nešto mjenja. Pa dobro ko tu koga ...

Primjer 4: Nedavno sam bio na procjeni štete prilikom manje g sudara i tamo se malo zapričao sa tipom koji je došao slikati aute i kaže da za Opel Insignije i Astre tog dizajna svaki jači sudar proglašavaju totalkom jer su karoserijski dijelovi jako skupi -  Tko će ga znat i kome vjerovat ?

E sad koliko takvih i sličnih primjera ima ne znam no ono što me interesira zna li netko za još kakve primjere da bi znao izbjeći modele sa takvim kardinalnim pogreškama ??? 

Nekako je vjerojatnije da ćemo završiti sa dizelom obzirom na izbor i ponudu. Vidjet ćemo. Koliko su stvarno ti novi dizeli štedljivi ? Koliko je realno očekivati potrošnju goriva na jednom VW Passatu TDI bilo koji motor ili autu bilo kojeg drugog proizvođača takve veličine?

Koliko su VW TDI motori stvarno dobri, pouzdani i povoljni za održavanje ? j****a nalaze se svuda. Škoda Octavia, Superb, VW Passat, Audi A4 (nama interesantni)

Mercedes C klasa od 2000 - 2007 je bio valjda najgori mercedes ikad proizveden. Kažu da je nakon toga sam Mercedes okrenuo ploču jer su uvidjeli da su zasrali pa da su novije generacije dobre. Je li to stvarno tako ??

Ima li kakvih preporuka iz osobnog iskustva ?



 




Editirao tomislav1 - 09.ožujak.2018 u 12:34
http://www.audiofil.net/klub/
Na vrh
maltus View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
07.prosinac.2006
Status: Offline
Postova: 5517
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj maltus Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 12:49
A zakaj si zapel na polovno?
Samo glazbu slusam :)
Na vrh
Zmajz View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan


Pridružen:
28.ožujak.2008
Status: Online
Postova: 858
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Zmajz Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 13:06
Moje iskustvo sa KIA vozilima je izuzetno povoljno, vozim njihov automobil već ukupno 18 godina (KIA Pride Wagon 7 godina i sad RIO već 11 godina). Nezahtjevni, udobni, servis na Žitnjaku jako dobar i nije preskup. Ovo nije reklama, samo sam jako zadovoljan, nisam s tim autima imao nikakvih vanrednih problema (samo redovan servis na 10000 km - cca 1000kn na 20000 cca 1200-1400kn). Benzinci obadva, prosječno vozim 9000-11000km godišnje. Ako budem mijenjao opet ću prvenstveno pogledati njihovu ponudu.
Imaju i prodaju rabljenih automobila (ne samo KIA već i druge marke) i često imaju neke akcije (uostalom kao i drugi zastupnici...)
Vedran The Zmaj
Na vrh
amigo View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
28.siječanj.2004
Status: Offline
Postova: 4974
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj amigo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 13:54
Bio je tu momak koji se kužio u aute, ali je banan, 306maxi. Mislim da imam njegovu email adresu, ko hoćeš javi se na pm.

Nedavno sam mijenjao auto i odlučio sam se za uvoz, jer imam rođaka vani. Vidjet ćemo kako je ispalo. S l8vom ok, no vidjet ćemo pouzdanost.

Rabljeni auti iz uvoza, po njuški i kod dealera na livadama, uglavnom imaju skinutu kilometražu. To je jedini način da se na uvozu nešto zaradi. Naučili su to raditi i Nijemce pa je skidanje km i tamo uzelo sve više maha, a Francuzi i Belgijanci koji prodaju za izvoz, uvijek to rade.

Znači, najbolje uzeti auto kupljen u RH, jer se u tehničkom može provjeriti kilometraža. Ili ako nekog imaš vani.

Voziš na plin, znači da radiš min. 20k km godišnje. Veći benzinci u RH su stvarno rijetkost, a uvozni imaju mnogo co2 pa trošarina može narasti i na više od 10.000 hrk, a kod dizelaša i na 15000 hrk.

Znači, dizel može biti opcija, ali uz veliki oprez kod kupnje rabljenog, jer su dijelovi skupi, a ti auti se više voze i skidaju kilometri.

Imao sam škodu 1,9 tdi sa 180.000 pa sam jedva prošao tehnički jer su dize počele zezati. Održavana je refovno. Ali malo je trošila i lijepila za sjedalo. Sad imam forda cmax 1,6 tdci. Kupio dam ga i zato što je na njega mala trošarina, ima dpf filter. Bolji je za voziti, troši litru više, malo je i teži. Vidjet ćemo kako će biti pouzdan.

Nemoj kupovati bez majstora.
    Moj HiFi
Na vrh
Doomsday View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar
link master

Pridružen:
02.svibanj.2008
Status: Offline
Postova: 1796
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Doomsday Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 13:56
Zbog hrpe elektronike sva novija vozila mi čine gricule... Brrrr...

Ja da uzimam, ne bi niti dizel niti turbo benzinca male litraže...

Ako si zapeo za tu klasu, i moga bi se još malo rastegnit, evo jednog jako lipog, sa garancijom...

VW PASSAT Alltrack 1.8 TSI

Ako bi iša recimo na manji monovolumen što je prostorom li-la kao karavan, imaš i ovo...

VW Touran 1.4 TSI confortline

Sad, ova su dva u HR od prvih vlasnika... Ako to nije prioritet, imaš i ovako nešto...

Seat Altea 1,4 TSI

A ako bi ima volje ipak ić na manji turbo benzinac, nije prvi vlasnik ali nije ni uvoz, ima malo km koji se mogu provjerit lako na tehničkom...

Ford C-Max

Tako nešto bi ja gleda... Sad, stvarno nije neki izbor benzinaca, ali ako ne žuriš, možda i naleti nešto po volji...

smijeh
PERONOSPORA AD OPEL ASTRA...
Na vrh
tomislav1 View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
23.listopad.2004
Status: Offline
Postova: 958
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tomislav1 Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 14:19
Originalno postano od strane člana: maltus maltus napisao:

A zakaj si zapel na polovno?

Što se to može kupiti za do 100 000 kuna a da je veličine npr. Škode Octavie solidno opremljeno i da je novo ?
http://www.audiofil.net/klub/
Na vrh
tomislav1 View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
23.listopad.2004
Status: Offline
Postova: 958
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tomislav1 Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 14:32
Originalno postano od strane člana: Doomsday Doomsday napisao:

Zbog hrpe elektronike sva novija vozila mi čine gricule... Brrrr...

Ja da uzimam, ne bi niti dizel niti turbo benzinca male litraže...

Ako si zapeo za tu klasu, i moga bi se još malo rastegnit, evo jednog jako lipog, sa garancijom...

VW PASSAT Alltrack 1.8 TSI



VW Touran 1.4 TSI confortline

Seat Altea 1,4 TSI

Ford C-Max



smijeh

Nekako sam moram priznat i ja malo skeptičan prema malolitražnim turbo benzincima no možda bezrazložno. Nisam kategorički otpisao. 

Ovaj Passat je odličan no toliko se nažalost ne možemo protegnut.

Ford C-max smo pogledali i to nažalost ne odgovara jer je dužine isti kao i naš Ford Focus samo ima nešto veći prtljažnik radi visine auta. Ima verzija C-max Grand i možda nju pogledamo. S-max je ipak previše za naše potrebe.

Seat Altea XL je interesantan auto. Imali smo u firmi 2 komada sa 1,9TDI (105KS)motorima i to je bilo tak tak. Auto lijep. Prostran. Zadnja sjedišta se pomiču naprijed nazad ali ti motori nisu bili neka sreća. Oba prodana iz firme sa 360 tkm. Na oba zamjena dvomasenog zamašnjaka na 150 tkm i opet na 310 tkm. Kao programirano. Bilo je tu i drugih kvarova no srećom ne tako skupih.Možda sa tim 1.4 TSI motorom bi moglo biti to to.

 
http://www.audiofil.net/klub/
Na vrh
tomislav1 View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
23.listopad.2004
Status: Offline
Postova: 958
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tomislav1 Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 14:42
Originalno postano od strane člana: Zmajz Zmajz napisao:

Moje iskustvo sa KIA vozilima je izuzetno povoljno, vozim njihov automobil već ukupno 18 godina (KIA Pride Wagon 7 godina i sad RIO već 11 godina). Nezahtjevni, udobni, servis na Žitnjaku jako dobar i nije preskup. Ovo nije reklama, samo sam jako zadovoljan, nisam s tim autima imao nikakvih vanrednih problema (samo redovan servis na 10000 km - cca 1000kn na 20000 cca 1200-1400kn). Benzinci obadva, prosječno vozim 9000-11000km godišnje. Ako budem mijenjao opet ću prvenstveno pogledati njihovu ponudu.
Imaju i prodaju rabljenih automobila (ne samo KIA već i druge marke) i često imaju neke akcije (uostalom kao i drugi zastupnici...)

Čujem da je dosta ljudi zadovoljno sa vozilima KIA i Hyundai.

Sa autom prelazimo 20 - 25 tkm godišnje od čega je pola gradske vožnje i mala cijena kilometra nam je važna. Da li to bilo ostvareno kroz malu potrošnju u litrama ili ugradnjom plina pa kroz povoljnu cijenu goriva. Sve jedno.

No nema smisla uštedjeti na cijeni kilometra pa onda ostavit čudo nekih novaca na popravke auta i još k tome ka i svi bi htjeli izbjeći  česte odlaske mehaničaru i vremenu bez auta radi čestih popravaka.


Ima li možda još tko kakvih informacija koji modeli automobila sa kojim motorima su veliki problem?

Moram priznat da me pomalo strah scenarija kardinalnih konstrukcijskih pogrešaka jer nismo prvi vlasnici auta pa da se možemo nadati eventualnom otklanjanju kvara o trošku proizvođača.

Moram priznati da sam ostao iznenađen koliko ima na cestama tih BMW-a sa problematičnim motorom usprkos raširenoj i lako dostupnoj informaciji o kakvoj se tu kardinalnoj grešci radi i kolika je cijena popravaka tog dijela.
http://www.audiofil.net/klub/
Na vrh
tomislav1 View Drop Down
Hiper aktivan
Hiper aktivan
Avatar

Pridružen:
23.listopad.2004
Status: Offline
Postova: 958
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj tomislav1 Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 14:56
Kako se dosta vozim a kao i svi ovdje volim slušati muziku, tako volim i u autu uživati u glazbi. Pomalo sam kao i svi ovdje hedonist pa bi se volio voziti čim udobnije i ugodnije. Jedan od ciljeva je auto sa čim boljom izolacijom od vanjske buke.

Ford Focus kojeg trenutno vozim je ugodan i tih do cca 80km/h. Tada kreće buka. Pri 130 km/h je to doslovno žalosno. 

Pola godišnjih kilometara radim vozeći se po obilaznici Zagreba i to ne brže od tih nekih 130 km/h  ali i ne sporije od 110 km/h. I  u tom vremenu je baš jadno slušati glazbu. Auto je toliko bučan da pri tim brzinama se ne može ugodno razgovarati u autu. 

Probali bi to promjeniti sa novim autom


http://www.audiofil.net/klub/
Na vrh
maltus View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
07.prosinac.2006
Status: Offline
Postova: 5517
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj maltus Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09.ožujak.2018 u 15:19
Zelis udoban obiteljski auto za vas cetvero... Tesko. Mora biti karavan/monovolumen a to je automatski tvrdi ovjes zbog tereta.
Drugo, pogledaj Dacia program, nemoj se smijati! Imaju provjerene Renault motore koji su preboljeli djecje bolesti i 5 god garanciju. Mislim Dacija je lim ostalo Renault. Uzmi malo papira i olovku pa slozi brojke.
Vidi.
Samo glazbu slusam :)
Na vrh
 Odgovori Odgovori Stranica  123 8>
  Podijeli temu   

Skoči na drugi Forum Forumske ovlasti View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.

Stranica je generirana u 0,184 sekundi.


Audiofil.net @ 2017   l   Hosted by PLUS


ZADNJIH 20 POSTOVA
Forum: Audio komponente
Servis zvučnika - zamjena ov...
Forum: Uradi sam
Pot na shunt način
Forum: Audio komponente
Technics SL3110 ili ne
Forum: Audio komponente
Nadogradnja Rega RP3
Forum: Prostorna akustika
DSP korekcije akustike
Forum: Audio komponente
Održavanje kondicije audio s...
Forum: Računala i audio
Preporuka in ear slušalice d...
Forum: Audio komponente
Neobavezne slušalice ;)
Forum: Uradi sam
Strujni kabel
Forum: Prostorna akustika
DSP subwooferi
Forum: Audio komponente
Amp za KEF LS50
Forum: Audio komponente
Oppo Digital gasi proizvodnj...
Forum: Audio komponente
Bookshelf zvucnici - Edifier...
Forum: Audiofil web
Apparatus referendum
Forum: Uradi sam
Hladila u samogradnji
GLAZBENI FORUMI
Forum: CD i ostali mediji
Što slušate?
Forum: Vinyl
Koje LP-e slušate?
Forum: Vinyl
HD vinyl, WTF?
Forum: Vinyl
Pro-Ject RPM 1 Genie
Forum: CD i ostali mediji
BLUES preporuka
Forum: CD i ostali mediji
Electronica ...
Forum: CD i ostali mediji
JAZZ KLUB
Forum: CD i ostali mediji
Nostalgija
Forum: Live
Najave koncerata i fest...
Forum: CD i ostali mediji
KLASIKA
NEVEZANO UZ HI-FI
Forum: Ostalo
Night Club
Forum: Ostalo
Obiteljski auto
Forum: Ostalo
Vic!!!
Forum: Ostalo
Font type
Forum: Ostalo
TIDAL
Forum: Ostalo
Jadni mi sa ovom Hrvatskom p...
Forum: Ostalo
FILM POINT
NOVI ČLANOVI
bravo1
Nonick
tderek
Miomir57
firemanYU
zbregar
Peter