Ispiši stranicu | Close Window

Audio kabeli

Web: Audiofil - feel the sound -
Kategorija: Hi-Fi
Ime foruma: High-End
Opis foruma: Vrhunska reprodukcija glazbe.
URL: Http://www.audiofil.net/forum/forum_posts.asp?TID=14493
Datum ispisa: 14.studeni.2019 u 20:02
Verzija Softwarea: Web Wiz Forums 11.10 - http://www.webwizforums.com


Tema: Audio kabeli
Objavio: Kabel
Tema:: Audio kabeli
Datum objave: 13.rujan.2016 u 12:22
Ukratko,

interesira me što bi trebalo biti ispravnije kod reprodukcije kada su u pitanju IC ili zvučnički kablovi?
1. Kabel reproducira materijal na način da što vjernije prenese zapis ( cd npr.)
Recimo da je naglasak na analitički dio zapisa,nešto kao seciranje materijala po instrumentima, itd. U tom slučaju bilo kakvi koloriteti se isključuju, tj. maksimalno minimaliziraju.
Ili
2.
Kabel reproducira pitkije , muzikalnije materijal,tako da zvuči mrvicu toplije "masnije",a opet s respektabilnom količinom detalja s naglaskom na srednji i visoki dio tonski spektra.
U oba slučaja se podrazumijeva da su apsolutno zadovoljeni svi kriteriji 3D slike. Riječ je o visokoj kategoriji high end opreme cca 50-70k €
Ukus bi stavio po strani,jer me više muči što je ispravnije?
Po mom mišljenju je 1. ispravnije,a 2.ugodnije za slušanje..

Zamolio bih sve one kojima je kabel samo običan komad žice da se suzdrže trolanja..
Hvala unaprijed,
Lp
Maro




-------------
Ovo i ono



Odgovori:
Objavio: Tihomir
Datum objave: 13.rujan.2016 u 12:46
Bez obzira što mislim o kabelima , rekao bih da je broj 1 smijer u kojem bi trebalo ići, pogotovo kad je u pitanju najviša klasa.
Ovo drugo se može dobiti daleko jeftinije :)

-------------
Accuphase DP67 - Mimetism 15.2 - Visaton Vox 253 MTI(modificirani)


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 13.rujan.2016 u 13:39
za nekoga tko je potpisu imao "the best cable is no cable" nebi trebalo biti dileme...


Objavio: goran st
Datum objave: 13.rujan.2016 u 13:45
Da,ko da ja pitam jel Hajduk živi vječno i zašto!

-------------
MNK-VOLE GRADELE SPLIT 2007





Objavio: ziki
Datum objave: 13.rujan.2016 u 13:56
Ma Hajduk je precijenjen...


Objavio: Kabel
Datum objave: 13.rujan.2016 u 13:58
Tihomir,zahvaljujem respekt!
Goran st ,ne vidim apsolutno nikakav smisao u tvom tekstu?!?
Ako je to samo bila potreba da sudjeluješ,onda mogu razumjeti,ali nisi ništa rekao ...

Ovdje se radi o jednoj zanimljivoj usporedbi između onog što bi trebalo biti ispravno, a ne o tome sviđa li se to meni,nekom drugom ili ne?
Koliko uspjevam pratiti trendove,mnogi bi da im gramofon, cd player ili neki komp+ dac zvuče identično, što je gotovo nemoguće! !!


-------------
Ovo i ono


Objavio: DeCe3
Datum objave: 13.rujan.2016 u 14:01
Naravno...pod 1. bez kompromisa...s tim što kabel ne reproducira zvuk, nego ga samo prenosi...uglavnom razumjeli smo se! :-)
Ukoliko je izbor pod 2. onda tu "hi-fi" generalno gubi smisao, naročito u toj cjenovnoj klasi... ;-)


Objavio: vdem
Datum objave: 13.rujan.2016 u 14:43

Ja bih kratko imao za reći da kabel ništa ne reproducira. Ideal kabela je da ne postoji. U našem slučaju da je - neprepoznatljiv njegov uticaj na zvuk sistema.

Bilo koji epitet ili zvučna karakteristika kabela je neispravnost. Do te mjere da je i doživljena "zvučna neutralnost" karakteristika koja spada u greške, istina manje.



-------------


Objavio: Kabel
Datum objave: 13.rujan.2016 u 14:53
Ok,lijepo vas molim da me ne lovite na riječ! Naravno da kabel samo provodi signal,a ne reproducira ! Mislim da je u konačnici pitanje jasno postavljeno?
    

-------------
Ovo i ono


Objavio: vdem
Datum objave: 13.rujan.2016 u 15:07

Ispravniji je onaj s kojim su akustični instrumenti prisutniji i ostavljaju dojam stvarnosti, a ne reprodukcije.

Takvih dojmova nema u opisu.


-------------


Objavio: Kabel
Datum objave: 13.rujan.2016 u 15:26
Originalno postano od strane člana: vdem vdem napisao:


Ispravniji je onaj s kojim su akustični instrumenti prisutniji i ostavljaju dojam stvarnosti, a ne reprodukcije.

Takvih dojmova nema u opisu.

    Slažem se!
Pokušao sam pojednostaviti pitanje, s minimalno parametara,i timbar je jedan od ključnih faktora!Hvala na primjedbi😊
Iz tog razloga sam i naveo cjenovni razred,tako da se podrazumijeva taj dojam stvarnosti.


-------------
Ovo i ono


Objavio: Tihomir
Datum objave: 13.rujan.2016 u 15:28
I na kraju ostaje vječno pitanje, kako znamo što je na snimci i kako to treba zvučati

-------------
Accuphase DP67 - Mimetism 15.2 - Visaton Vox 253 MTI(modificirani)


Objavio: robika3a
Datum objave: 13.rujan.2016 u 18:26
Originalno postano od strane člana: Tihomir Tihomir napisao:

I na kraju ostaje vječno pitanje, kako znamo što je na snimci i kako to treba zvučati


+1

Kojim (kakvim) mikrofonima (kako raspoređenim) i pratećom opremom (i kojom tehnologijom) je snimano, što je rađeno i s kojim ciljem u produkciji itd. ...

-------------
Vrijedi mi onaj sustav čija reprodukcija glazbe i emocije traže da ih ostanem slušati.
Chord Mojo -> Chord SPM 1050 -> mbl 126 + Sony SA-WX900


Objavio: goran st
Datum objave: 13.rujan.2016 u 18:55
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:

Tihomir,zahvaljujem respekt!
Goran st ,ne vidim apsolutno nikakav smisao u tvom tekstu?!?
Ako je to samo bila potreba da sudjeluješ,onda mogu razumjeti,ali nisi ništa rekao ...

Ovdje se radi o jednoj zanimljivoj usporedbi između onog što bi trebalo biti ispravno, a ne o tome sviđa li se to meni,nekom drugom ili ne?
Koliko uspjevam pratiti trendove,mnogi bi da im gramofon, cd player ili neki komp+ dac zvuče identično, što je gotovo nemoguće! !!

    Malo mi je čudno pitanje na audiofilskom forumu,pogotovo od konstruktora audio kabela!Naravno da pod br 1.bih trebao bit pravi način!
Kabeli su po meni nužno zlo i želim što manji utjecaj na zvuk ili manipulaciju istim!

-------------
MNK-VOLE GRADELE SPLIT 2007





Objavio: Kabel
Datum objave: 13.rujan.2016 u 20:42
Originalno postano od strane člana: goran st goran st napisao:

Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:

Tihomir,zahvaljujem respekt!
Goran st ,ne vidim apsolutno nikakav smisao u tvom tekstu?!?
Ako je to samo bila potreba da sudjeluješ,onda mogu razumjeti,ali nisi ništa rekao ...

Ovdje se radi o jednoj zanimljivoj usporedbi između onog što bi trebalo biti ispravno, a ne o tome sviđa li se to meni,nekom drugom ili ne?
Koliko uspjevam pratiti trendove,mnogi bi da im gramofon, cd player ili neki komp+ dac zvuče identično, što je gotovo nemoguće! !!

    Malo mi je čudno pitanje na audiofilskom forumu,pogotovo od konstruktora audio kabela!Naravno da pod br 1.bih trebao bit pravi način!
Kabeli su po meni nužno zlo i želim što manji utjecaj na zvuk ili manipulaciju istim!

Ne trebaš se čuditi jer mogu manipulirati karakterom zvuka kada su kablovi u pitanju!
Konstruktor sam i svaki dan dolazim do novih različitih rješenja, koja se mogu sjajno uklopiti u određeni sustav.
Čitajući razne recenzije primjetio sam da se ove dvije situacije nalaze na nekoj vrsti vage,što po meni, ne bi trebalo tako biti.
U svakom slučaju moje mišljenje je da je prva opcija ispravna, a druga ugodna kada je glazba radni back ground.
    

-------------
Ovo i ono


Objavio: lalelala
Datum objave: 13.rujan.2016 u 20:58
Ako je oprema zaista vrhunska i dobro uparena glasam za opciju 1.

Vrlo često postoji neko neslaganje u simbiozi pojačalo - zvučnici - prostor i onda se pokušava kablovima pomeriti zvuk u neku stranu ...i to može biti rešenje ako je u pitanju samo "problemčić" .

-------------
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L


Objavio: nino
Datum objave: 13.rujan.2016 u 21:01
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:


Ne trebaš se čuditi jer mogu manipulirati karakterom zvuka kada su kablovi u pitanju!


Onda izmanipuliraj da kabel nema "zvuk" i bit ćeš bogat.

-------------
Creek Evo 50A/Audiolab M-DAC+(Cardas Golden Presence XLR)/Marantz SA8003(Chord Clearway coax)/Pioneer N-50(Atlas Hyper Intergra coax)/Focal Aria 906(Kimber 8TC)


Objavio: Gašo
Datum objave: 13.rujan.2016 u 21:41
Pa onda izmanipuliraj tako da kabel nema svoj pečat u ničemu.

-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: nino
Datum objave: 13.rujan.2016 u 21:45
Što je s onim vašim dogovorom o testiranju? U kojoj je to fazi?

-------------
Creek Evo 50A/Audiolab M-DAC+(Cardas Golden Presence XLR)/Marantz SA8003(Chord Clearway coax)/Pioneer N-50(Atlas Hyper Intergra coax)/Focal Aria 906(Kimber 8TC)


Objavio: tatamata
Datum objave: 13.rujan.2016 u 23:05
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:


Ne trebaš se čuditi jer mogu manipulirati karakterom zvuka kada su kablovi u pitanju!
Konstruktor sam i svaki dan dolazim do novih različitih rješenja, koja se mogu sjajno uklopiti u određeni sustav.
Čitajući razne recenzije primjetio sam da se ove dvije situacije nalaze na nekoj vrsti vage,što po meni, ne bi trebalo tako biti.
U svakom slučaju moje mišljenje je da je prva opcija ispravna, a druga ugodna kada je glazba radni back ground.
    
To što možeš manipulirati "karakterom" zvuka ne znači ništa drugo nego unositi u signal različite distorzije koje su u samoj konačnici potpuno nepoželjne u ispravnom prenosu audio signala. Kabel ne može ništa drugo doli s više ili manje distorzija prenijeti signal. Nijedan kabel na svijetu ne može pojačati signal u bas području (onda bi se zvao pojačalo), ili srednjem ili visokom, može ga samo zablurati, smanjiti jedan nauštrb drugog, unijeti intermodulacijske i vremenske greške, drugim riječima distorziju u signal koji bi bez ikakvog utjecaja trebao biti prenesen da bi se mogao zvati dobar kabel.
Kabelima se zvuk sistema nemože popraviti, oni tome ne služe. Mogu samo dodatnom distorzijom signala unijeti neke svoje distorzije koje će pokriti npr. nerezolutnost  tweeter.a ili harmonijsku distorziju pojačala.


Samo pitanje dali ispravan kabel ili ugoda je besmisleno na audiofilskom forumu, naime stremljenje ugodnom zvuku nije ništa drugo nego tzv "lifestyle"
prilagođeni svuk sistema i nema veze sa high fidelity-jem.
Neznam tko bi /od audiofila naravno/ upotrebljavao navedeni sistem kojeg si spomenuo u prvom postu (60-70 K eura) za "ugodnu" glazbu u "radnom backgroundu" namjerno izobličavajući njen doseg u vjernosti reprodukcije.



-------------
prava hifa svijetli u mraku.


Objavio: Apparatus
Datum objave: 13.rujan.2016 u 23:08
Amen.

-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: Kabel
Datum objave: 13.rujan.2016 u 23:15
Prvo ne razumijem iz kojeg opravdanog razloga ste se ulovili manipulacije? Po mom mišljenju prilično beskorisno!
Drugo,dogovora se držim i dalje sam na raspolaganju,ali ne znam do kada?
I treće, ovo izlaganje o kablovima je na nivou cvrkuta vrabaca! Svaka žica u sustavu u pravilu degradira zvuk u nekom segmentu i u određenoj mjeri. Apsolutno svaka na svijetu!
Nije ma odmet spomenuti prvi post...

    

-------------
Ovo i ono


Objavio: nino
Datum objave: 13.rujan.2016 u 23:45
Razlog je što si sam napisao da možeš manipulirati zvukom. Ako možeš manipulirati da kabel zvuči otvoreno, toplo, kiselo ili plavo, onda možeš i da zvuči potpuno neutralno. Zdrava logika.

-------------
Creek Evo 50A/Audiolab M-DAC+(Cardas Golden Presence XLR)/Marantz SA8003(Chord Clearway coax)/Pioneer N-50(Atlas Hyper Intergra coax)/Focal Aria 906(Kimber 8TC)


Objavio: Apparatus
Datum objave: 13.rujan.2016 u 23:47
Nemam ništa protiv tebe, naprotiv, ali ti sam u uvodnom postu postavljaš čudesno pitanje: što je ispravnije, neutralnost ili ofarbanost? Ako hoćeš prijateljski savjet: radije se okani foruma za svoje dobro jer samome sebi neprestano štetiš, a to ti sigurno nije u interesu. No hard filings.

-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: Kabel
Datum objave: 14.rujan.2016 u 00:19
Originalno postano od strane člana: nino nino napisao:

Razlog je što si sam napisao da možeš manipulirati zvukom. Ako možeš manipulirati da kabel zvuči otvoreno, toplo, kiselo ili plavo, onda možeš i da zvuči potpuno neutralno. Zdrava logika.

    Takav proizvod imam! "Vortex" zvučnički kabel je jako blizu neutralnom. Mislim da će njegov nasljednik biti još bolji po tom pitanju. Upravo mi je stigao UPOCC 7N bakar u raznim kombinacijama i nova serija poboljsanog svilenog tubinga...
Apparatus, znam da nemaš i to mi je drago čuti, ali svi smo mi samo mali ljudi koje ponekad zanima tuđe mišljenje 🙄
I jesi li 100% siguran da i prva opcija nije jedna vrsta "ofarbanosti"?



    
    
    

-------------
Ovo i ono


Objavio: 11duc
Datum objave: 14.rujan.2016 u 01:42
Kod kablova je uvek pravi put što je moguče više uravnoteženih / povezanih informacija. Problem je, da to nije za svaki sistem, pošto ni sistemi nisu neutralni, a kamoli toliko kvalitetni, da bi mogli preneti sve te informacije bez degradacije zvuka.... Da bi praksa na kraju dokazala, da svaki vlastnik traži kakrakterni štih koji paše njegovom uhu.


Objavio: amigo
Datum objave: 14.rujan.2016 u 07:25
Niti jedan od kabela iz uvodnog posta, prema tome kako su opisani, nisu dobri. I jedan i drugi mogu biti podjednako, ili jedan više, a drugi manje, udaljeni od neutralnosti.
Radi se o tome da su opisani kabeli s različitim greškama. Prvi kabel, koji je detaljniji, ima nekakve fazne greške.
Drugi ima manje detalja, ali je fazno usklađeniji pa zvuči "pitkije".

Činjenica da neke slabije HiFi komponente ne mogu odsvirati gomilu informacija pa ako stavimo kabel koji pušta gomilu informacija, komponenta iza može generirati razna izobličenja. Iz tog razloga od neiskusnih slušača znali smo pročitati kako neki sjajni kabeli zvuče oštro. U tom slučaju bolje izabrati kabel pod 2.

Međutim, na tržištu postoje i kabeli koji su i detaljni i "pitki", odnosno fazno usklađeni, koji prenose dobar fokus, dobar stage itd. Ja bih izabrao takav kabel.

Ono o čemu možemo uvjetno raspravljati, je kakav kabel od ta dva izabrati, ako nemamo trećeg izbora. Tko od nas lakše guta fazne greške, a tko lakše guta gubitak detalja?

Ja bih radije prožvakao gubitak detalja.

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 14.rujan.2016 u 10:29
Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Niti jedan od kabela iz uvodnog posta, prema tome kako su opisani, nisu dobri. I jedan i drugi mogu biti podjednako, ili jedan više, a drugi manje, udaljeni od neutralnosti.
Radi se o tome da su opisani kabeli s različitim greškama. Prvi kabel, koji je detaljniji, ima nekakve fazne greške.
Drugi ima manje detalja, ali je fazno usklađeniji pa zvuči "pitkije".

Činjenica da neke slabije HiFi komponente ne mogu odsvirati gomilu informacija pa ako stavimo kabel koji pušta gomilu informacija, komponenta iza može generirati razna izobličenja. Iz tog razloga od neiskusnih slušača znali smo pročitati kako neki sjajni kabeli zvuče oštro. U tom slučaju bolje izabrati kabel pod 2.

Međutim, na tržištu postoje i kabeli koji su i detaljni i "pitki", odnosno fazno usklađeni, koji prenose dobar fokus, dobar stage itd. Ja bih izabrao takav kabel.

Ono o čemu možemo uvjetno raspravljati, je kakav kabel od ta dva izabrati, ako nemamo trećeg izbora. Tko od nas lakše guta fazne greške, a tko lakše guta gubitak detalja?

Ja bih radije prožvakao gubitak detalja.


Ne bavim se konstruiranjem kabela pa me zanima....
Ako se ne radi o kabelima s prilagodnim kutijama koji u sebi imaju pasivnu ili aktivnu elektroniku, kako bi običan kabel zakretao fazu ili bio "fazno usklađen"?

p.s.
Pitanje se odnosi na IC i zvučničke kabele...


Objavio: Edison
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:01
I meni su malo cudna ta fazna zakretanja koja nastaju u obicnoj zici, i to u frekvencijskom rasponu od 20Hz do 20kHz. U stvari, nije mi malo cudno nego poprilicno cudno?



Objavio: amigo
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:06
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Niti jedan od kabela iz uvodnog posta, prema tome kako su opisani, nisu dobri. I jedan i drugi mogu biti podjednako, ili jedan više, a drugi manje, udaljeni od neutralnosti.
Radi se o tome da su opisani kabeli s različitim greškama. Prvi kabel, koji je detaljniji, ima nekakve fazne greške.
Drugi ima manje detalja, ali je fazno usklađeniji pa zvuči "pitkije".

Činjenica da neke slabije HiFi komponente ne mogu odsvirati gomilu informacija pa ako stavimo kabel koji pušta gomilu informacija, komponenta iza može generirati razna izobličenja. Iz tog razloga od neiskusnih slušača znali smo pročitati kako neki sjajni kabeli zvuče oštro. U tom slučaju bolje izabrati kabel pod 2.

Međutim, na tržištu postoje i kabeli koji su i detaljni i "pitki", odnosno fazno usklađeni, koji prenose dobar fokus, dobar stage itd. Ja bih izabrao takav kabel.

Ono o čemu možemo uvjetno raspravljati, je kakav kabel od ta dva izabrati, ako nemamo trećeg izbora. Tko od nas lakše guta fazne greške, a tko lakše guta gubitak detalja?

Ja bih radije prožvakao gubitak detalja.
Ne bavim se konstruiranjem kabela pa me zanima....Ako se ne radi o kabelima s prilagodnim kutijama koji u sebi imaju pasivnu ili aktivnu elektroniku, kako bi običan kabel zakretao fazu ili bio "fazno usklađen"?p.s.Pitanje se odnosi na IC i zvučničke kabele...
Ne znam kako, vjerojatno isto kao što utječe na timbar, rezoluciju, dinamiku, mikrodinamiku, fokus, širinu, visinu i dubinu pozornice.
Greške koje opisujemo kao nemuzikalnost, neritmičnost, spori i brzi kabel, neprotočnost, pitkost i nepitkost, jedino se mogu objasniti utjecajem na vremensku domenu (fazu).
    

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: lalelala
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:07
idealan kabel bi imao redni termogeni otpor (R) koji teži nuli , rednu parazitnu induktivnost (L) koja teži nuli i paralelnu parazitnu kapacitivnost (C) koja teži nuli ...

medjutim kako ništa nije idealno sve ove tri veličine figurišu u kabelu i kabel se u stvari ponaša kao RLC kolo tj kao neka vrsta filtera ...

redni otpor nije toliki problem i u konačnici nije zavistan od učestanosti ...

induktivnost (reda veličine 15-50nH/m) pravi problem i kako učestanost raste ona u formuli ima sve veću vrednost , tako da kvari visoke tonove znatno više nego srednje i niske

paralelna induktivnost (reda veličine par stotina pF/m) takođe kvari zvuk jer je u ukupnoj impedansi zavisna od učestanosti i takođe predstavlja neželjeni put za visoko tonove tako da oni ni nestignu do zvučnika a zamaraju pojačalo ...

teško je sve ovo objasniti širem auditorijumu ali jasno je barem to izvor da recimo pa idealan signal a već u intekonektu se dese prvi gubici ...recimo da je i pojačalo idealno (a nije!) sledeći gubci su na putu do zvučnika ...e sad šta tamo stigne od početne informacije dodatno se kvari u elektro - mehaničkom transformisanju a zvučnik je poznat po tome da u celom lancu ima najveća izobličenja ...

upravo zbog tih silnih gubitaka na vezama ideja aktivnog zvučnika postaje jasnija jer gubici minimiirani samim tim što je i put minimalan ...ako i nemate aktivne zvučnike dobro je imati kablove što kraće

neka opšte prihvaćena dogma je da je kod IC kablova najvažnije držati kapacitivnost na minimumu a kod zvučničkih kablova induktivnost , dok u oba slučaja termogeni otpor treba da bude što manji ...ja bih dodao da su moja nevelika praktična istraživanja na ovu temu pokazala da u oba slučaja L i C nisu poželjni i da što su manji zvuk je sve lepši , barem meni i barem u mom trenutnom setupu ...

znači što vam su manje L i C komponente kablova , učestanost ima manje uticaja na ukupnu impedasu tako da i promena faze ulaznog signala neće biti velika , tj čućemo izvorni signal u pravo vreme bez obzirna na njegovu učestanost

u celoj ovoj mojoj pojednostavljenoj priči ima dosta pojednostavljenja jer je nemoguće u ovim okolnostima ići detaljno i duboko u detalje ali svakako svi mogu barem da osete koliko tu ima mogućnosti za igranje ..

razne geometrije kablova , razni materijali izolacije i provodnika mogu da ostave potpuno drugačiji utisak sa istim setupom u ostatku sistema .

koliko se zvuk može pomerati je veliko pitanje koje muči audiofile na svim forumima i ja mislim da se može dosta ali ipak u nekim jasnim granicama ...dobar sistem se može ubiti kablovima ali loš se ne može izvući da bude baš jako dobar

pozzz

-------------
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L


Objavio: icon
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:31
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Niti jedan od kabela iz uvodnog posta, prema tome kako su opisani, nisu dobri. I jedan i drugi mogu biti podjednako, ili jedan više, a drugi manje, udaljeni od neutralnosti.
Radi se o tome da su opisani kabeli s različitim greškama. Prvi kabel, koji je detaljniji, ima nekakve fazne greške.
Drugi ima manje detalja, ali je fazno usklađeniji pa zvuči "pitkije".

Činjenica da neke slabije HiFi komponente ne mogu odsvirati gomilu informacija pa ako stavimo kabel koji pušta gomilu informacija, komponenta iza može generirati razna izobličenja. Iz tog razloga od neiskusnih slušača znali smo pročitati kako neki sjajni kabeli zvuče oštro. U tom slučaju bolje izabrati kabel pod 2.

Međutim, na tržištu postoje i kabeli koji su i detaljni i "pitki", odnosno fazno usklađeni, koji prenose dobar fokus, dobar stage itd. Ja bih izabrao takav kabel.

Ono o čemu možemo uvjetno raspravljati, je kakav kabel od ta dva izabrati, ako nemamo trećeg izbora. Tko od nas lakše guta fazne greške, a tko lakše guta gubitak detalja?

Ja bih radije prožvakao gubitak detalja.
Ne bavim se konstruiranjem kabela pa me zanima....Ako se ne radi o kabelima s prilagodnim kutijama koji u sebi imaju pasivnu ili aktivnu elektroniku, kako bi običan kabel zakretao fazu ili bio "fazno usklađen"?p.s.Pitanje se odnosi na IC i zvučničke kabele...


potpisujem!
app je gore isto napisao dobar post, nemojte ljudi ulaziti u raspravu, a tema vam je poznata kao što vam je poznata "kako kukci utječu na razvoj astronomije"

Pišite o subjektivnim dojmovima kao što je amigo napisao, ali nemojte molim vas elektotehniku shvaćati tako olako, evo za početak ono što bi svi već morali znati:

     http://www.eduvizija.hr/portal/sadrzaj/fizika-za-8-razred-pregled-lekcija - http://www.eduvizija.hr/portal/sadrzaj/fizika-za-8-razred-pregled-lekcija

onda za ove malo naprednije koji nisu išli u elektrotehničku školu, također osnove, ali ajmo reći lvl2 :

http://www.otsog.hr/nastv/OE-2014-2015-prvo_polugodiste.pdf - http://www.otsog.hr/nastv/OE-2014-2015-prvo_polugodiste.pdf

Tu smo zagrebali osnovne osnove tek toliko da znamo o čemu se priča, sada bi se trebalo pozabaviti malo kompleksnijim stvarima veznao uz temu, ali da ne duljim, NE PRESKAKATI LEKCIJE; TO NEBU DOBRO!!!


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:36
Originalno postano od strane člana: lalelala lalelala napisao:

idealan kabel bi imao redni termogeni otpor (R) koji teži nuli , rednu parazitnu induktivnost (L) koja teži nuli i paralelnu parazitnu kapacitivnost (C) koja teži nuli ...

medjutim kako ništa nije idealno sve ove tri veličine figurišu u kabelu i kabel se u stvari ponaša kao RLC kolo tj kao neka vrsta filtera ...

redni otpor nije toliki problem i u konačnici nije zavistan od učestanosti ...

induktivnost (reda veličine 15-50nH/m) pravi problem i kako učestanost raste ona u formuli ima sve veću vrednost , tako da kvari visoke tonove znatno više nego srednje i niske

paralelna induktivnost (reda veličine par stotina pF/m) takođe kvari zvuk jer je u ukupnoj impedansi zavisna od učestanosti i takođe predstavlja neželjeni put za visoko tonove tako da oni ni nestignu do zvučnika a zamaraju pojačalo ...

teško je sve ovo objasniti širem auditorijumu ali jasno je barem to izvor da recimo pa idealan signal a već u intekonektu se dese prvi gubici ...recimo da je i pojačalo idealno (a nije!) sledeći gubci su na putu do zvučnika ...e sad šta tamo stigne od početne informacije dodatno se kvari u elektro - mehaničkom transformisanju a zvučnik je poznat po tome da u celom lancu ima najveća izobličenja ...

upravo zbog tih silnih gubitaka na vezama ideja aktivnog zvučnika postaje jasnija jer gubici minimiirani samim tim što je i put minimalan ...ako i nemate aktivne zvučnike dobro je imati kablove što kraće

neka opšte prihvaćena dogma je da je kod IC kablova najvažnije držati kapacitivnost na minimumu a kod zvučničkih kablova induktivnost , dok u oba slučaja termogeni otpor treba da bude što manji ...ja bih dodao da su moja nevelika praktična istraživanja na ovu temu pokazala da u oba slučaja L i C nisu poželjni i da što su manji zvuk je sve lepši , barem meni i barem u mom trenutnom setupu ...

znači što vam su manje L i C komponente kablova , učestanost ima manje uticaja na ukupnu impedasu tako da i promena faze ulaznog signala neće biti velika , tj čućemo izvorni signal u pravo vreme bez obzirna na njegovu učestanost

u celoj ovoj mojoj pojednostavljenoj priči ima dosta pojednostavljenja jer je nemoguće u ovim okolnostima ići detaljno i duboko u detalje ali svakako svi mogu barem da osete koliko tu ima mogućnosti za igranje ..

razne geometrije kablova , razni materijali izolacije i provodnika mogu da ostave potpuno drugačiji utisak sa istim setupom u ostatku sistema .

koliko se zvuk može pomerati je veliko pitanje koje muči audiofile na svim forumima i ja mislim da se može dosta ali ipak u nekim jasnim granicama ...dobar sistem se može ubiti kablovima ali loš se ne može izvući da bude baš jako dobar

pozzz


To da kabeli imaju neke vrijednosti RLC znamo. No ne vidim utjecaj vrijednosti koje spominješ u slušnom području.
Krivo vidim?


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:39
Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Niti jedan od kabela iz uvodnog posta, prema tome kako su opisani, nisu dobri. I jedan i drugi mogu biti podjednako, ili jedan više, a drugi manje, udaljeni od neutralnosti.
Radi se o tome da su opisani kabeli s različitim greškama. Prvi kabel, koji je detaljniji, ima nekakve fazne greške.
Drugi ima manje detalja, ali je fazno usklađeniji pa zvuči "pitkije".

Činjenica da neke slabije HiFi komponente ne mogu odsvirati gomilu informacija pa ako stavimo kabel koji pušta gomilu informacija, komponenta iza može generirati razna izobličenja. Iz tog razloga od neiskusnih slušača znali smo pročitati kako neki sjajni kabeli zvuče oštro. U tom slučaju bolje izabrati kabel pod 2.

Međutim, na tržištu postoje i kabeli koji su i detaljni i "pitki", odnosno fazno usklađeni, koji prenose dobar fokus, dobar stage itd. Ja bih izabrao takav kabel.

Ono o čemu možemo uvjetno raspravljati, je kakav kabel od ta dva izabrati, ako nemamo trećeg izbora. Tko od nas lakše guta fazne greške, a tko lakše guta gubitak detalja?

Ja bih radije prožvakao gubitak detalja.
Ne bavim se konstruiranjem kabela pa me zanima....Ako se ne radi o kabelima s prilagodnim kutijama koji u sebi imaju pasivnu ili aktivnu elektroniku, kako bi običan kabel zakretao fazu ili bio "fazno usklađen"?p.s.Pitanje se odnosi na IC i zvučničke kabele...
Ne znam kako, vjerojatno isto kao što utječe na timbar, rezoluciju, dinamiku, mikrodinamiku, fokus, širinu, visinu i dubinu pozornice.
Greške koje opisujemo kao nemuzikalnost, neritmičnost, spori i brzi kabel, neprotočnost, pitkost i nepitkost, jedino se mogu objasniti utjecajem na vremensku domenu (fazu).
    


Aj budimo ozbiljni..
Neznam što i kako ali sam zaključio da je riječ o fazi...
Ne čini ti se to malo onako....šeretski...


Objavio: lalelala
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:43
da bi shvatio celu priču moraš imati na umu da je muzički signal zbir raznih signala na ralzičitim učestanostima ...

ceo sklop kabela koji je u matematičkom modelu RLC low pass filter , različito utiče na delove celog signala tako da neki prođu brže kroz filtar a neki sporije i pored toga neke oslabi više a neke manje , sve u zavismosti od učestanosti .

-------------
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L


Objavio: Kabel
Datum objave: 14.rujan.2016 u 11:56
Samo bih skrenuo pažnju na to da ovaj tread nije započet s namjerom da se spominju moji kablovi. Pitanje je isključivo vezano uz ono što je ispravno,s tendencijom upliva ukusa. Amigo je tu bio prilično jasan.
Razmišljam koliko je audiofilski pogrešno uplitati ukus u cijelu priču...



-------------
Ovo i ono


Objavio: amigo
Datum objave: 14.rujan.2016 u 12:00
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



   Aj budimo ozbiljni..Neznam što i kako ali sam zaključio da je riječ o fazi...Ne čini ti se to malo onako....šeretski...
Pa kad smo kod izražavanja, onda trebaš naučiti i to što znači riječ šeretski, ako je već koristiš.
Kao što sam već rekao, fenomeni koje opisujemo kao brzi-spori kabel, ritmični-neritmični, pitki-nepitki i sl. najlogičnije i zdravorazumski se mogu objasniti problemima koje kabel stvara u vremenskoj domeni.
    

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: lalelala
Datum objave: 14.rujan.2016 u 12:11
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:

Samo bih skrenuo pažnju na to da ovaj tread nije započet s namjerom da se spominju moji kablovi. Pitanje je isključivo vezano uz ono što je ispravno,s tendencijom upliva ukusa. Amigo je tu bio prilično jasan.
Razmišljam koliko je audiofilski pogrešno uplitati ukus u cijelu priču...


    

Nije audiofilski ali je činjenica da je subjektivnost neminovna , svako čuje drugačije i svako voli sebi da ugodi a ovo je hedonistički hobi :-)

U mom najbližem audiofilskom okruženju ima nekoliko ljudi koji toliko odskaču sa ukusom da kad odem kod njih u posetu tri dana lečim uši ... ljudi vole da sve pršti od visokih , precizno ali ipak naporno ...opet moj ukus je više ka voluminoznom , punom zvuku sa mekšim ekstremima što se njima ne sviđa . Teško je ugoditi ponekad i sam sebi a nekom drugom i zato svako sebi kod kuće pravi kako on misli da treba i da je najbolje .

kad bi imali jasnu referencu bilo bi mnogo lakše ...ali kako je nemamo onda nam ne preostaje ništa drugo nego da sebi ugodimo !

moja kakva takva referenca su posete živim svirkama po mogućnosti unplugged

mala digresija od teme ...

skoro sam bio u poseti kod jednog audiofila sa veoma ambicioznim sistemom (Vivid B1 + Devialet 400x2) i tom prilikom smo čuli neka dela klasike koja sam imao prilike da čujem i uživo u NS u dosta dobrom okruženju velike sale pozorišta koja je ozbiljno akustički tretirana ...samo sam rekao da koliko me sećanje služi da živo izvođenje nit ima toliko detalja nit toliko dinamike koliko se može napraviti u njegovoj sobi !
Šta je onda hifi ? Zato kažem , kablovi su samo deo jednog velikog lanca koji vam stvara iliziju "nečega" u vašoj sobi i dokle god to "nešto" vas pali, uzbuđuje i podiže raspoloženje to je dobro ...



-------------
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L


Objavio: amigo
Datum objave: 14.rujan.2016 u 12:15
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:

Samo bih skrenuo pažnju na to da ovaj tread nije započet s namjerom da se spominju moji kablovi. Pitanje je isključivo vezano uz ono što je ispravno,s tendencijom upliva ukusa. Amigo je tu bio prilično jasan.
Razmišljam koliko je audiofilski pogrešno uplitati ukus u cijelu priču...

Jednom kad smo kratko razgovarali, skrenuo sam ti pažnju da priča o manipulaciji zvukom pa i ideja da se pasivnim komponentama (R-L-C kutijom) omogući korisnicima da sami, prema vlastitom ukusu, odaberu karakter zvuka kabela, neće dobro proći, jer je suprostavljena jedinoj čvrstoj točki prema kojoj audiofili po definiciji streme, a to je visokovjeran zvuk.

Pored toga, na taj način dovodi se u pitanje integritet konstruktora, koji da bi osigurao tržište, mora ulijevati povjerenje da zna što radi i da svojim proizvodima stremi upravo cilju visoke vjernosti.

Nužnost toleriranja određenih grešaka je jedno, a ukus nešto sasvim drugo što nema veze s HiFi-jem.

U Hi-Fiju ukus završava izborom snimke. Sva ostala skalamerija ima za cilj samo da ta snimka zvuči što vjernije.

To sam ti već rekao, a sada ponavljam u pisanoj formi.

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: lalelala
Datum objave: 14.rujan.2016 u 13:03
Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:

Samo bih skrenuo pažnju na to da ovaj tread nije započet s namjerom da se spominju moji kablovi. Pitanje je isključivo vezano uz ono što je ispravno,s tendencijom upliva ukusa. Amigo je tu bio prilično jasan.
Razmišljam koliko je audiofilski pogrešno uplitati ukus u cijelu priču...

Jednom kad smo kratko razgovarali, skrenuo sam ti pažnju da priča o manipulaciji zvukom pa i ideja da se pasivnim komponentama (R-L-C kutijom) omogući korisnicima da sami, prema vlastitom ukusu, odaberu karakter zvuka kabela, neće dobro proći, jer je suprostavljena jedinoj čvrstoj točki prema kojoj audiofili po definiciji streme, a to je visokovjeran zvuk.

Pored toga, na taj način dovodi se u pitanje integritet konstruktora, koji da bi osigurao tržište, mora ulijevati povjerenje da zna što radi i da svojim proizvodima stremi upravo cilju visoke vjernosti.

Nužnost toleriranja određenih grešaka je jedno, a ukus nešto sasvim drugo što nema veze s HiFi-jem.

U Hi-Fiju ukus završava izborom snimke. Sva ostala skalamerija ima za cilj samo da ta snimka zvuči što vjernije.

To sam ti već rekao, a sada ponavljam u pisanoj formi.

    

OK , kupovina kabela koji ima kutijicu gde se nešto može podesiti nije audifilski to se slažem , ali se na kraju stvar se završi kupovinom nekog drugog kabela koji to sve isto ima pogođeno kroz geometriju , materijale itd. i to jeste audiofilski ...

Nekada je gotovo redovno bilo da sam zvučnik ima na sebi izvedene preklopnike sa skretnice koji mogu malo da utiču na zvuk ali i to nije audiofilski pa sad toga uglavnom više nema , mada meni to deluje skroz praktično. Fino ugadjanje sistema se vrši kroz kablove .

Čim u nekom poređenju nema reference, a ovde nema čvrste reference , rezultati su šaroliki i podložni ukusu koliko god se mi sakrivali iza verne reprodukcije ...

kad smo kod reference , jedan prijatelj ima aktivni četvoro pojasni sistem koji je podesio spram merenja akustičkog odziva sobe ...aktivna skretnica je DIY uradak konstruktora Šolaje iz BG a zvučnici su takođe njegova lična DIY varijanta ...donji bas je Focal 15" kompresija u ogromnoj kutiji sa pužnom ala nautilus konstrukcijom , gornji bas i midd su sa Accuton drajverima a visokotonci su riboni RAL . Sistem je ukupne snage oko 1,2KW po kanalu a težina kutija koje su punjene peskom i veoma robustno urađene su sigurno 1000kg po kanalu ako ne i više ... nije baš jako lepo za oko ali kad se zažmuri i domaćin pusti neki live koncertni snimak atmosfera je ona prava i samo čekaš kad će neko da te očepi ili gurne ... ali malo je takvih aktivnih sistema u našim kućama gde se uticaj kablova i još mnogo čega može elegantno kompenzovati pojačavanjem određenog dela spektra ...

-------------
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L


Objavio: Gašo
Datum objave: 14.rujan.2016 u 13:41
Originalno postano od strane člana: lalelala lalelala napisao:

da bi shvatio celu priču moraš imati na umu da je muzički signal zbir raznih signala na ralzičitim učestanostima ...

ceo sklop kabela koji je u matematičkom modelu RLC low pass filter , različito utiče na delove celog signala tako da neki prođu brže kroz filtar a neki sporije i pored toga neke oslabi više a neke manje , sve u zavismosti od učestanosti .
A sve ovo ovisi o izlaznom otporu izvora, znamo da danas vecina izvora ima prilicno nizak izlazni otpor pa se vrijednosti kabla kao filtra teško mogu ukalkulirati kao nešto što u audio području može stvarati tolike devijacije signala.


-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 14.rujan.2016 u 13:47
Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



   Aj budimo ozbiljni..Neznam što i kako ali sam zaključio da je riječ o fazi...Ne čini ti se to malo onako....šeretski...
Pa kad smo kod izražavanja, onda trebaš naučiti i to što znači riječ šeretski, ako je već koristiš.
Kao što sam već rekao, fenomeni koje opisujemo kao brzi-spori kabel, ritmični-neritmični, pitki-nepitki i sl. najlogičnije i zdravorazumski se mogu objasniti problemima koje kabel stvara u vremenskoj domeni.
    


No dobro...teško mi je vjerovati da te smeta ovakva lijepa riječ. Kada kažem Šeretski mislim opušteno, nestašno, mangupski, frajerski, boemski...itd..itd...
Ima i ružnijih riječi koje sam mogao upotrebiti ..
Kao što sam i rekao ne bavim se kabelima ali me zainteresirala tvrdnja da si zdravorazumski zaključio da je najlogičnije da je za probleme kabela koje opisuješ kriva fazna usklađenost kabela. Doduše sada spominješ vremensku domenu a to baš nije isto premda se preklapa...
Dakle ja ne znam i rado bi da mi se objasni. Kako to kabeli rade otklon faze i probleme u vremenskoj domeni a poglavito u čujnom području?


Objavio: icon
Datum objave: 14.rujan.2016 u 15:23
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



   Aj budimo ozbiljni..Neznam što i kako ali sam zaključio da je riječ o fazi...Ne čini ti se to malo onako....šeretski...
Pa kad smo kod izražavanja, onda trebaš naučiti i to što znači riječ šeretski, ako je već koristiš.
Kao što sam već rekao, fenomeni koje opisujemo kao brzi-spori kabel, ritmični-neritmični, pitki-nepitki i sl. najlogičnije i zdravorazumski se mogu objasniti problemima koje kabel stvara u vremenskoj domeni.
    
No dobro...teško mi je vjerovati da te smeta ovakva lijepa riječ. Kada kažem Šeretski mislim opušteno, nestašno, mangupski, frajerski, boemski...itd..itd...Ima i ružnijih riječi koje sam mogao upotrebiti ..Kao što sam i rekao ne bavim se kabelima ali me zainteresirala tvrdnja da si zdravorazumski zaključio da je najlogičnije da je za probleme kabela koje opisuješ kriva fazna usklađenost kabela. Doduše sada spominješ vremensku domenu a to baš nije isto premda se preklapa...Dakle ja ne znam i rado bi da mi se objasni. Kako to kabeli rade otklon faze i probleme u vremenskoj domeni a poglavito u čujnom području?


Evo ja ću, i bit ću kratak,
nikako

     


Objavio: zuti mrav
Datum objave: 14.rujan.2016 u 16:00
Originalno postano od strane člana: 11duc 11duc napisao:

Kod kablova je uvek pravi put što je moguče više uravnoteženih / povezanih informacija. Problem je, da to nije za svaki sistem, pošto ni sistemi nisu neutralni, a kamoli toliko kvalitetni, da bi mogli preneti sve te informacije bez degradacije zvuka.... Da bi praksa na kraju dokazala, da svaki vlastnik traži kakrakterni štih koji paše njegovom uhu.

NK Iskustvo.


Objavio: amigo
Datum objave: 15.rujan.2016 u 08:01
Originalno postano od strane člana: icon icon napisao:

Kako to kabeli rade otklon faze i probleme u vremenskoj domeni a poglavito u čujnom području?


Evo ja ću, i bit ću kratak,
nikako

      [/QUOTE] OK, nikako.

Bilo bi interesantno čuti stručno objašnjenje zašto kabel A zvuči povezano, pitko, brzo, ritmično, a kabel B nepovezano, nepitko, sporo, beživotno - ukratko "nemuzikalno"?
Zašto kad spojiš kabel A počneš lupkati nogom, a s kabelom B toga nema?

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: amigo
Datum objave: 15.rujan.2016 u 08:13
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



No dobro...teško mi je vjerovati da te smeta ovakva lijepa riječ. Kada kažem Šeretski mislim opušteno, nestašno, mangupski, frajerski, boemski...itd..itd...Ima i ružnijih riječi koje sam mogao upotrebiti ..Kao što sam i rekao ne bavim se kabelima ali me zainteresirala tvrdnja da si zdravorazumski zaključio da je najlogičnije da je za probleme kabela koje opisuješ kriva fazna usklađenost kabela. Doduše sada spominješ vremensku domenu a to baš nije isto premda se preklapa...Dakle ja ne znam i rado bi da mi se objasni. Kako to kabeli rade otklon faze i probleme u vremenskoj domeni a poglavito u čujnom području?
Vidiš, naknadno si guglao riječ šeretski, jer da si je prije razumio, ne bi je napisao. Ja se nikad ne bih ulovio za riječ šeretski, da se ti nisi za riječ faza.
Ja ne znam stručno objasniti kako kabel utječe na vremensku domenu, jer nisam diplomirao ne FER-u. Ti si to znao pa si baš zato pitao.

Međutim, slušajući razne kabele, uvjerio sam se da manje ili više utječu na frekventni odziv, ali i na vremensku domenu.
Mislim da si se i ti uvjerio, da nejdemo dalje, kako neki kabel zvuči brzo, a drugi sporo, kako neki kabel svira živo i ritmično, tjera te da lupkaš nogom, a drugi bezživotno i kao da se muzičarima neda svirati.

Ako se to ne tiče vremenske domene, nego nečeg drugog, i ja bih volio da mi netko stručno pojasni.

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: lalelala
Datum objave: 15.rujan.2016 u 08:26
Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



No dobro...teško mi je vjerovati da te smeta ovakva lijepa riječ. Kada kažem Šeretski mislim opušteno, nestašno, mangupski, frajerski, boemski...itd..itd...Ima i ružnijih riječi koje sam mogao upotrebiti ..Kao što sam i rekao ne bavim se kabelima ali me zainteresirala tvrdnja da si zdravorazumski zaključio da je najlogičnije da je za probleme kabela koje opisuješ kriva fazna usklađenost kabela. Doduše sada spominješ vremensku domenu a to baš nije isto premda se preklapa...Dakle ja ne znam i rado bi da mi se objasni. Kako to kabeli rade otklon faze i probleme u vremenskoj domeni a poglavito u čujnom području?
Vidiš, naknadno si guglao riječ šeretski, jer da si je prije razumio, ne bi je napisao. Ja se nikad ne bih ulovio za riječ šeretski, da se ti nisi za riječ faza.
Ja ne znam stručno objasniti kako kabel utječe na vremensku domenu, jer nisam diplomirao ne FER-u. Ti si to znao pa si baš zato pitao.

Međutim, slušajući razne kabele, uvjerio sam se da manje ili više utječu na frekventni odziv, ali i na vremensku domenu.
Mislim da si se i ti uvjerio, da nejdemo dalje, kako neki kabel zvuči brzo, a drugi sporo, kako neki kabel svira živo i ritmično, tjera te da lupkaš nogom, a drugi bezživotno i kao da se muzičarima neda svirati.

Ako se to ne tiče vremenske domene, nego nečeg drugog, i ja bih volio da mi netko stručno pojasni.

    
Kabel sa nekim realnim i relativno malim vrednostima RLC parametara neznatno utiče na vremensko kašnjenje pojedinih delova spektra (fazni pomeraj) tako da to što osećate da je neki kabel "brži" ili "sporiji" ne dolazi od toga ...šta dalje radi skretnica u zvučniku to je druga priča ali sam kabel ne bi trebalo da unosi čujnu razliku .

Ako posmatramao kabel kao model "low pass" filtera možemo pričati isključivo o slabljenju određenih komponenti ulaznog signala u zavisnosti od učestanosti ...kako se slablejnjem viskoh učestanosti gube detlalji i osećaj prostornosti zvuka to jeste deo odgovora ...

U pogledu brzine , ritmičnosti i živosti u zvuku mislim da bi odgovor trebalo tražiti u različitim brzinama prostiranja signala kroz različite provodne sredine ...srebro brže provodi , tj brzina propagacije kroz njegovu kristalnu rešetku je oko 20% brža od bakra na primer . Ako hoćete ako je neka max brzina 100% onda je bakar na oko 80% te brzine a srebro na recimo 96% .

Nemojte me držati za baš tačne cifre ali to je tu negde .

-------------
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 15.rujan.2016 u 08:51
Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:



No dobro...teško mi je vjerovati da te smeta ovakva lijepa riječ. Kada kažem Šeretski mislim opušteno, nestašno, mangupski, frajerski, boemski...itd..itd...Ima i ružnijih riječi koje sam mogao upotrebiti ..Kao što sam i rekao ne bavim se kabelima ali me zainteresirala tvrdnja da si zdravorazumski zaključio da je najlogičnije da je za probleme kabela koje opisuješ kriva fazna usklađenost kabela. Doduše sada spominješ vremensku domenu a to baš nije isto premda se preklapa...Dakle ja ne znam i rado bi da mi se objasni. Kako to kabeli rade otklon faze i probleme u vremenskoj domeni a poglavito u čujnom području?
Vidiš, naknadno si guglao riječ šeretski, jer da si je prije razumio, ne bi je napisao. Ja se nikad ne bih ulovio za riječ šeretski, da se ti nisi za riječ faza.
Ja ne znam stručno objasniti kako kabel utječe na vremensku domenu, jer nisam diplomirao ne FER-u. Ti si to znao pa si baš zato pitao.

Međutim, slušajući razne kabele, uvjerio sam se da manje ili više utječu na frekventni odziv, ali i na vremensku domenu.
Mislim da si se i ti uvjerio, da nejdemo dalje, kako neki kabel zvuči brzo, a drugi sporo, kako neki kabel svira živo i ritmično, tjera te da lupkaš nogom, a drugi bezživotno i kao da se muzičarima neda svirati.

Ako se to ne tiče vremenske domene, nego nečeg drugog, i ja bih volio da mi netko stručno pojasni.


E ti baš zapeo....
Hoću napisati diplomatski a to ne zadovoljava.
ok...copy / paste mog posta:

Aj budimo ozbiljni..
Neznam što i kako ali sam zaključio da je riječ o fazi...
Ne čini ti se to kao poziranje? Poziranje = slaganje rečenica služeći se tehničkim i stručnim izrazima čije značenje ne razumiješ a zaključci su ti temeljeni na mašti i nemaju temelj u poznavanju materije o kojoj pišeš. Možda jesi maštovit ali narodski rečeno trkeljaš..

nemoj sad reći da me nisi povuko za jezik...

    


Objavio: Gašo
Datum objave: 15.rujan.2016 u 08:58
Joj ljudi, pa ni ovi kaj žive lijepo vec 20 i nešto godina od proizvodnje i prodaje kabela audiofilima, nisu sigurni zašto se sve to događa, pa se i dalje playing around.

I ja bi se tak igral.

-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: Kalle242
Datum objave: 15.rujan.2016 u 09:24
Špreha s kablovima je kao akupunktura.

Priznata je od službene medicine, jedino te danas još doktori mogu bockati, uglavnom pomaže ljudima, no suvremena znanost još nije točno dokučila kako radi, a zanimljivo je što ni doktori koji to rade ne znaju objasniti kako funkcionira, oni znaju samo na što djeluje određena točka.

Postoji teorija o lučenju endorfina u mozgu, koji ublažava bol, stvara ugodu i sl. no na klimavim nogama je, kao i postojanje famoznih meridijana i energetskih točaka na ljudskom tijelu koje jedino navodno Nasa može vidjeti sa nekim super duper uređajem.

No probaš kao i kabel, pa ako ti odgovara sviraš.


Objavio: icon
Datum objave: 15.rujan.2016 u 09:47

Originalno postano od strane člana: amigo amigo napisao:


Bilo bi interesantno čuti stručno objašnjenje zašto kabel A zvuči povezano, pitko, brzo, ritmično, a kabel B nepovezano, nepitko, sporo, beživotno - ukratko "nemuzikalno"?
Zašto kad spojiš kabel A počneš lupkati nogom, a s kabelom B toga nema?


Zakretanje faze je ajmo reći jedan ozbiljniji "poduhvat" koji znatno utječe na karakteristiku zvuka, igraš se sa samogradnom, okreni polove na jednom driveru u jednoj kutiji pa ćeš skužiti razliku o kojoj pričam (makar je to totalni ekstrem).

Moje je mišljenje da se većina kabela razlikuje po mogućnosti da bolje ili lošije prenose fine informacije u obliku tranzijenta.
Ovisno o konstrukciji i materijalima svaki kabel ima više ili manje nesavršenosti koje dovode da se te finese izgube, većinom se gube informacije izvan zvučnog spektra, ali rezanjem tranzijenata koji su bliže slušnom spektru dolazi do njihovog izobličavanja koji utječe i na pomicanje njihovih djelova koji se nalaze unutar slušnog spektra kojeg onda mi čujemo kao razne "anomalije".


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 15.rujan.2016 u 10:14
Originalno postano od strane člana: Gašo Gašo napisao:

Joj ljudi, pa ni ovi kaj žive lijepo vec 20 i nešto godina od proizvodnje i prodaje kabela audiofilima, nisu sigurni zašto se sve to događa, pa se i dalje playing around.

I ja bi se tak igral.


Vjerujem da firme koje se ozbiljno bave konstrukcijom audio kabela itekako znaju što se događa. Ako znaš za svaki dio kabela što i kako radi onda s velikom sigurnošču možeš znati kakav će biti konačni rezultat..
Ako frčeš i čekaš što će biti onda je sve moguće...


Objavio: amigo
Datum objave: 15.rujan.2016 u 10:43
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:


E ti baš zapeo....
Hoću napisati diplomatski a to ne zadovoljava.
ok...copy / paste mog posta:

Aj budimo ozbiljni..
Neznam što i kako ali sam zaključio da je riječ o fazi...
Ne čini ti se to kao poziranje? Poziranje = slaganje rečenica služeći se tehničkim i stručnim izrazima čije značenje ne razumiješ a zaključci su ti temeljeni na mašti i nemaju temelj u poznavanju materije o kojoj pišeš. Možda jesi maštovit ali narodski rečeno trkeljaš..

nemoj sad reći da me nisi povuko za jezik...

    
Nije poziranje, zato što sam ja, nastojeći zdravoseljački razmišljati, zaista mislio da se radi o vremenskoj domeni. Sad prevladava tumačenje da se ne radi o tome i ja to prihvaćam. Iako nitko dosad nije odgovorio što je zasigurno u pitanju.

Icon kaže tranzijenti, no bez istraživanja je neprovjerljivo koliki je udio tranzijenata, koliko ovog i onog. A i na tranzijete bi trebali djelovati isti zakoni fizike. I tranzijenti valjda imaju vremensku domenu.

Dobro kaže Kale, to s kabelima je kao i akupunktura. Nekako djeluje, a nitko ne zna kako. U stvari, to je meni i dovoljno, zanima me samo slušni rezultat.

Ovdje je premalo ljudi voljnih raspravljati o slušnim iskustvima, a ima onih koji vole teoretizirati (paradoskalno, stručnjaci neprestano od slušača traže da im stručno dokažu što su čuli, jer ako ne znaju objasniti, onda valjda i nisu čuli!!!).

Nije mi namjera baviti se tehnikalijama, već HiFi-jem, ali me, valjda u želji da se uklopim u prisutno društvo, ponekad ponese pa iznesem neku vlastitu pretpostavku koja zadire u tehničko područje. Radi toga mi je žao, jer zaista nemam ambicija davati bilo kakva tehnička objašnjenja. Ali isto tako me iritira negiranje i pobijanje slušnih iskustava površnim tehničkim argumentima.

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: Tihomir
Datum objave: 15.rujan.2016 u 10:46
Ajmo sve ispočetka

-------------
Accuphase DP67 - Mimetism 15.2 - Visaton Vox 253 MTI(modificirani)


Objavio: Edison
Datum objave: 15.rujan.2016 u 10:58
Originalno postano od strane člana: soundnewsdin soundnewsdin napisao:

Vjerujem da firme koje se ozbiljno bave konstrukcijom audio kabela itekako znaju što se događa. Ako znaš za svaki dio kabela što i kako radi onda s velikom sigurnošču možeš znati kakav će biti konačni rezultat..


Ja sam nekako misljenja da i oni ne znaju (sto se dogadja)... Vjerojatno znaju sta bi se moglo desiti ako koriste tako i tako (na osnovu iskustva), ali zasto se to desava, ne znaju.

Pogledajte kako slicno izgledaju automobili iste klase, a raznih proizvodjaca. Razlika je svega koji cm u gabaritima, a izgled se razlikuje samo u masci i svjetlima. To je zato jer se ZNA kako se radi automobil te klase. Svako iskakanje iz "kalupa" je problematicno za proizvodjaca i cijenom proizvodnje i financijski na trzistu.

A sad pogledajmo kako kabele rade Kimber, Cardas, Nordost i ostala bratija. Jedni pletu, drugi su koaksijalni, treci plosnate trake, pa onda sve moguce kombinacije. To je zato sto se jos uvijek trazi, a NE ZNA. Kad se zna, stvari postaju unificiranije, uz tu i tamo malo ekstravagancije.

Zbog toga sto se jos uvijek ne zna, imamo i poplavu malih manufaktura i DIY-era, koji svi izradjuju iskljucivo high-end kablazu. Jos uvijek trazimo, referenca ne postoji, jos uvijek je alkemija... 



Objavio: amigo
Datum objave: 15.rujan.2016 u 11:02
Originalno postano od strane člana: Tihomir Tihomir napisao:

Ajmo sve ispočetka
Tihomire, svaka čast tvojoj struci i tvojem znanju, skidam kapu.
     

Međutim, pokušaj shvatiti da dosta toga što ti tvrdiš, praksa pobija. U to smo se uvjerili svi koji smo uspoređivali kabele. U to smo se uvjerili svi koji smo iskušali više računala kao digitalne transporte itd.

Tvoje tvrdnje da svaki ispravni USB kabel zvuči jednako, da svako osrednje i bolje računalo ima sasvim dovoljno snage za obradu i transport audio signala bez ikakvih gubitaka pa i računala kao digitalni transporti zvuče jednako, u praksi ne stoje.
    

-------------
     http://www.audiofil.net/gal_news_item.asp?NewsID=147 - Moj HiFi


Objavio: soundnewsdino
Datum objave: 15.rujan.2016 u 11:14
Originalno postano od strane člana: Edison Edison napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdin soundnewsdin napisao:

Vjerujem da firme koje se ozbiljno bave konstrukcijom audio kabela itekako znaju što se događa. Ako znaš za svaki dio kabela što i kako radi onda s velikom sigurnošču možeš znati kakav će biti konačni rezultat..


Ja sam nekako misljenja da i oni ne znaju (sto se dogadja)... Vjerojatno znaju sta bi se moglo desiti ako koriste tako i tako (na osnovu iskustva), ali zasto se to desava, ne znaju.

Pogledajte kako slicno izgledaju automobili iste klase, a raznih proizvodjaca. Razlika je svega koji cm u gabaritima, a izgled se razlikuje samo u masci i svjetlima. To je zato jer se ZNA kako se radi automobil te klase. Svako iskakanje iz "kalupa" je problematicno za proizvodjaca i cijenom proizvodnje i financijski na trzistu.

A sad pogledajmo kako kabele rade Kimber, Cardas, Nordost i ostala bratija. Jedni pletu, drugi su koaksijalni, treci plosnate trake, pa onda sve moguce kombinacije. To je zato sto se jos uvijek trazi, a NE ZNA. Kad se zna, stvari postaju unificiranije, uz tu i tamo malo ekstravagancije.

Zbog toga sto se jos uvijek ne zna, imamo i poplavu malih manufaktura i DIY-era, koji svi izradjuju iskljucivo high-end kablazu. Jos uvijek trazimo, referenca ne postoji, jos uvijek je alkemija... 



Puno je puteva do dobrog zvuka i to se odnosi na sve komponente audio lanca pa tako i kabele. Svaki kompetentan dizajner ima neku svoju viziju kako doći do rezultata i zato neki, pletu, neki ne, netko ide s cijevima a netko igra na solid state a netko pokušava hornama a neko s mnoštvom zvučničkih jedinica...itd..itd...
Ključno za dobivanje dobrog i razumnog rješenja je znanje i iskustvo. Znanje i iskustvo vode tome da razumiješ topologiju nekog uređaja, razumiješ kako dijelovi rade i sve to sklopiš u smislenu cjelinu...

evo linka na kratak intervju s Richardom Schramom osnivačem i vlasnikom Parasounda. O sadržaju ovog videa trebaju razmisliti svi oni koji se žele baviti dizajniranje audio uređaja...




https://www.youtube.com/watch?v=SKHNx-PSZ2I - https://www.youtube.com/watch?v=SKHNx-PSZ2I




Objavio: Kabel
Datum objave: 15.rujan.2016 u 11:20
Problematika je turbo kompleksna!!! Samo kada se ozbiljno primi dielektrika, priči nema kraja...


-------------
Ovo i ono


Objavio: goran st
Datum objave: 15.rujan.2016 u 11:45
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:

Originalno postano od strane člana: Edison Edison napisao:

Originalno postano od strane člana: soundnewsdin soundnewsdin napisao:

Vjerujem da firme koje se ozbiljno bave konstrukcijom audio kabela itekako znaju što se događa. Ako znaš za svaki dio kabela što i kako radi onda s velikom sigurnošču možeš znati kakav će biti konačni rezultat..


Ja sam nekako misljenja da i oni ne znaju (sto se dogadja)... Vjerojatno znaju sta bi se moglo desiti ako koriste tako i tako (na osnovu iskustva), ali zasto se to desava, ne znaju.

Pogledajte kako slicno izgledaju automobili iste klase, a raznih proizvodjaca. Razlika je svega koji cm u gabaritima, a izgled se razlikuje samo u masci i svjetlima. To je zato jer se ZNA kako se radi automobil te klase. Svako iskakanje iz "kalupa" je problematicno za proizvodjaca i cijenom proizvodnje i financijski na trzistu.

A sad pogledajmo kako kabele rade Kimber, Cardas, Nordost i ostala bratija. Jedni pletu, drugi su koaksijalni, treci plosnate trake, pa onda sve moguce kombinacije. To je zato sto se jos uvijek trazi, a NE ZNA. Kad se zna, stvari postaju unificiranije, uz tu i tamo malo ekstravagancije.

Zbog toga sto se jos uvijek ne zna, imamo i poplavu malih manufaktura i DIY-era, koji svi izradjuju iskljucivo high-end kablazu. Jos uvijek trazimo, referenca ne postoji, jos uvijek je alkemija... 



Puno je puteva do dobrog zvuka i to se odnosi na sve komponente audio lanca pa tako i kabele. Svaki kompetentan dizajner ima neku svoju viziju kako doći do rezultata i zato neki, pletu, neki ne, netko ide s cijevima a netko igra na solid state a netko pokušava hornama a neko s mnoštvom zvučničkih jedinica...itd..itd...
Ključno za dobivanje dobrog i razumnog rješenja je znanje i iskustvo. Znanje i iskustvo vode tome da razumiješ topologiju nekog uređaja, razumiješ kako dijelovi rade i sve to sklopiš u smislenu cjelinu...

evo linka na kratak intervju s Richardom Schramom osnivačem i vlasnikom Parasounda. O sadržaju ovog videa trebaju razmisliti svi oni koji se žele baviti dizajniranje audio uređaja...

https://www.youtube.com/watch?v=SKHNx-PSZ2I

..jednostavno se neda postavit link pa pokušajte copy/paste..





Pa neki zdravo razumski zaključak u svemu bih bio da je prosto nemoguče doć do istog cilja u istom roku koristeći putove raznih duljina,naravno da bih najkraći trebao bit najbrži!U audio imamo totalno suprotno,kabeli i pojačala se prave na razne načine i sve kunu da je to pravi način!!

Ko je tu lud a ko pametan!?


-------------
MNK-VOLE GRADELE SPLIT 2007





Objavio: pinco
Datum objave: 15.rujan.2016 u 13:08
Originalno postano od strane člana: Edison Edison napisao:

A sad pogledajmo kako kabele rade Kimber, Cardas, Nordost i ostala bratija. Jedni pletu, drugi su koaksijalni, treci plosnate trake, pa onda sve moguce kombinacije. To je zato sto se jos uvijek trazi, a NE ZNA. Kad se zna, stvari postaju unificiranije, uz tu i tamo malo ekstravagancije.


Itekako se zna, industrija nema problema sa time, i zna koji su limiti ćega i kakve su konstrukcije za šta. Nije prijenos signala i energije od jučer, tamo su stvari daleko kompleksnije od prijenosa analognoga signala do 20kHz do 2-3m udaljenosti.
Kad su krajni korisnici u pitanju onda poćinje ples, odjedanput niko nezna ništa, ( ili svak zna sve u bezbroj teorija ). Tu se može prodat bilo šta, i šta ima i šta nema smisla. Zato se neće nikad unificirat, zato će i dalje RCA konektor od skoro 100 god bit standard, u bezbroj nepotribno priskupih kreacija....


-------------
Vinko


Objavio: Kabel
Datum objave: 15.rujan.2016 u 15:15
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:


Originalno postano od strane člana: Gašo Gašo napisao:

Joj ljudi, pa ni ovi kaj žive lijepo vec 20 i nešto godina od proizvodnje i prodaje kabela audiofilima, nisu sigurni zašto se sve to događa, pa se i dalje playing around.

I ja bi se tak igral.
Vjerujem da firme koje se ozbiljno bave konstrukcijom audio kabela itekako znaju što se događa. Ako znaš za svaki dio kabela što i kako radi onda s velikom sigurnošču možeš znati kakav će biti konačni rezultat..Ako frčeš i čekaš što će biti onda je sve moguće...


      ovo je super!!!

-------------
Ovo i ono


Objavio: Gašo
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 18:32
Da ne otvaram posebnu novu temu, napisao bi svoje friško iskustvo s Marohei - Maduro-S intekonektom (RCA verzija).

Nedavno smo se Maro (Kabel), i ja po prvi put susreli, upoznali i podružili.  Simpatican i energican covjek Maro Filičić, imao kod sebe u autu hrpicu kablova a vec duuugo vremena se preko Vibera dogovaramo da bi poslusao njegove kablove i tako mjesecima do nedavno.

Da pređem na bitno.  Kablovi su prvoklasno izrađeni, nema trukne traljavosti, materijali vrhunske kvalitete, sve je pažljivo izrađeno i sastavljeno da mehanički traje duuugo unatoc mogucem bjesomucnom preštekavanju. Korišteni su NexGen WBT konektori.

Osobno nisam neki ljubitelj gubljenja vremena na osluškivanje kablova ili nekog veceg ulaganja u njih, no kad sam u sistem ubacio Maduro S , odmah je bilo jasno da je ovo "No bullshit" proizvod.

U sistemu se pokazao kao izuzetno neutralan element koji uz to prenosi životnost glazbe bez ikakave zadrške, dakle sve boje i mikro-makro dinamika u ponajboljoj zamislivoj varijanti. Što se rezolutnosti tiće imate osjecaj da od konektora do konektora uređaja nemate ništa, odnosno da kabel ne pruža ni najmanji otpor elektronima koji titranjem prenose glazbeni signal.

Glazba osvježavajuće teće, uz odličan ritam i energiju.

Dalje neću, nego samo neutralno preporučiti ovo svakome tko želi iz života izbaciti muke po traženju dobre žice za dugi niz godina.
Nemojte samo očekivati da će ova žica popraviti sustav koji je u disbalansu.




-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: Gašo
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 19:00
I da se odmah ogradim. Ovo nije neka promocija iz koristi.  Probao, dobro je, zašto ne podjeliti info?


-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: zed_alive
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 19:31
E je*iga Gašo, drugi naplate ovakve dobre kritike!?LOL haha


Objavio: Gašo
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 19:36
Nisam ja takva faca ko ti neki, pa moram za đabeSmznuthaha

-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: Kabel
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 19:50
Originalno postano od strane člana: soundnewsdino soundnewsdino napisao:

za nekoga tko je potpisu imao "the best cable is no cable" nebi trebalo biti dileme...


Eto, mogao bi vratiti potpis
Hvala Gašo na lijepim riječima!!!

-------------
Ovo i ono


Objavio: Apparatus
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 19:54
Drago mi je zbog Mare. Čuli se par puta, meni simpa čovac, rezolutan u stavu i podsjeća me na mene.
haha
Želim mu svako dobro.
Još kad bismo samo konačno naučili da nisu kablovi (primarno drvene posude za sakupljanje kišnice i transport vode na grbači u Ercegovni haha) nego kabeli... 


-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: Apparatus
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 19:56
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:

 
Eto, mogao bi vratiti potpis
Hvala Gašo na lijepim riječima!!!
A šta ti sad oćeš žicaru? Kad te hvale, onda je pristojno ne javiti se, barem ne odmah.
haha



-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: Kabel
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 20:01
Originalno postano od strane člana: Apparatus Apparatus napisao:

Drago mi je zbog Mare. Čuli se par puta, meni simpa čovac, rezolutan u stavu i podsjeća me na mene.
haha
Želim mu svako dobro.
Još kad bismo samo konačno naučili da nisu kablovi (primarno drvene posude za sakupljanje kišnice i transport vode na grbači u Ercegovni haha) nego kabeli... 

Hvala na tebe, ali i ti usra motku
Pa nisam čkapi?!? Koga ili čega, Mara 😉
Ja se s tim kabeli/kablovi borim na dnevnoj bazi. Nekome se primi, a nekome jok...hebaji ga, to ti je tako 😔
Edit:
Razumio sam, sad se povlačim 😉

-------------
Ovo i ono


Objavio: Apparatus
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 21:42
Pa sad, nisam siguran da je tvoja deklinacija bolja od moje. Uostalom, na Kvarneru si, a ondje govore koga-čega Marota, a sve je bolje od toga. Kritični su s genitivom.
haha
Bajdvej, apropo drotexa, sve mi se vidi da sam konačno nayebo. Naime, godinama odgađam probu onih smeća strujaša i uspješno ih ignoriram. Odavno sam sfrkao neke tek da nisu vulgaris i tako ostade. Za par dana će mi prika donijeti buljuk na probu. Doduše, jeftinijih (do 3 soma kuna), al đe je dim tu je i vatra. Sve mi se doima da će opet biti ono kume izgori ti kesa. Iako, to je kamilica od frendovske "usluge" kad se sjetim da mi je onaj sadist Alexatpos prije koje godine na probu htio slati Nordost strujaše (Odin valjda) od preko 3 soma ojera sekndhend po komadu. Normalno da sam mu reko biš ća s tim odmene vraže crni, pljuc, hrač i ne dolazi u obzir papak jedan dalmoški i svašta sam mu reko.
haha


-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: alexatpos
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 22:44
...onda, kazes, nema smisla ni da ti saljem onog AQ  Dragona na probu...smile


Objavio: Apparatus
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 22:56
Mrš.
haha



-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: ZlyM
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 22:57
Originalno postano od strane člana: alexatpos alexatpos napisao:

...onda, kazes, nema smisla ni da ti saljem onog AQ  Dragona na probu...smile

Pa zar nije taj Dragon već udomljen?


-------------
Avalon Symbol, Primaluna Dialogue 2, Ayre QB-9 DSD


Objavio: alexatpos
Datum objave: 04.prosinac.2018 u 23:12
...zlajo, pa samo je mjena stalna....to bi barem morao znati....


Objavio: Gašo
Datum objave: 05.prosinac.2018 u 01:20
Joj da App je proesor rvackog ono. Ja cito vecinom anglešku i njemačku literaturu, štaš. Krleža ni piso o elektroakustici jeb'ga

-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: Gašo
Datum objave: 05.prosinac.2018 u 01:56
Al ste majstori za lakrdiju, ponajvise.

-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: Kabel
Datum objave: 02.travanj.2019 u 09:52
Ne znam je li ok što ovo stavljam, ali kako je Gašo pisao o Maduro S interkonektima, evo jedne zgodne recenzije..
@admin , ako nije ok, briši...
http://hifiknights.com/reviews/marohei-maduro-s-and-c/" rel="nofollow - http://hifiknights.com/reviews/marohei-maduro-s-and-c/

-------------
Ovo i ono


Objavio: Kabel
Datum objave: 02.travanj.2019 u 10:08
Za entuzijaste, i one kojima kabeli nešto znače evo jedan mali kolačić.
Dakle, radi se o OFC borskom bakru koji je proizveden 1964 g. u Svetozarevu, današnja
Jagodina, ne znam nikakve specifikacije o čistoći, ali poznavajući standarde iz tog vremena trebalo bi se raditi o 99,9987% čistom, elektrolitički pročišćenom bakru koji se koristio u vojne svrhe. Dobio sam cca 1.5 -1.7kg od jedne bakice čiji otac je radio u Končaru na vojnom programu... Ima još drugih dimenzija, fi 1.3mm i fi 2mm.
Slijedeći tjedan krećemo s probnim interkonektima, da vidimo potencijal. Probat ćemo s žicom kakva jest, i rekristaliziranom, pa da vidimo kako to radi?
Potencijalni problem bi mogao biti to što je žica izvlačena, i vrlo vjerojatno ima p4ilicno mikropukotina, ali dok se ne isproba, nećemo znati...
https://postimg.cc/w7fGzTwT" rel="nofollow">
https://postimg.cc/qhwGGjYM" rel="nofollow">



-------------
Ovo i ono


Objavio: Gašo
Datum objave: 02.travanj.2019 u 10:51
Sto se linkane recenzije tice, kao korisnik Maduro S interkonekata, slazem se s napisanim.

A gdje si nasao ovo zicovlje? To je lak zica jel?

Sad ce Apparatus skociti da su proizvodili kante za vodu

-------------
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP, ATC SCM 19 V2


Objavio: Apparatus
Datum objave: 02.travanj.2019 u 10:55
Originalno postano od strane člana: Kabel Kabel napisao:


https://postimg.cc/w7fGzTwT" rel="nofollow">
Dundo Maroje, jesi fora. Đe nađe bakicu? A viđe datuma. Točno dva dana prije nego sam se rodio. Znači, to je pečatirano u četvrtak.
haha


-------------
https://www.youtube.com/watch?v=LQHk5qwEDPU" rel="nofollow - dCS Puccini MkII & U-Clock, AQ Sky, Krell FPB300cx, AQ Sterling 2, Sonus faber Amati Futura, Tara Labs Quantum III, KEF Model 101 Reference


Objavio: Zmajz
Datum objave: 02.travanj.2019 u 11:55
Točno 10 godina nakon što sam se ja rodijo!

-------------
Vedran The Zmaj


Objavio: Kabel
Datum objave: 02.travanj.2019 u 12:27
A ja stariji od žice godinu i pol
Jedan moj frend živi blizu bakice, a zna da mene zanimaju takve stvari, i dalje je išlo lako
@Gašo, da,lakirana je.. koristiti ću Cardasovu metodu lem kupke
@ api, važno ja da je po JUS-u, onda nije bilo zajebancije, goljak je uvijek rado primao nove

-------------
Ovo i ono



Ispiši stranicu | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net